Webteksten Van der Vliet Aannemer
Optimale vindbaarheid voor Van der Vliet aannemersbedrijf
SEO | TEKST | BEELDSELECTIE | CMS INVOER | PROJECTREGIE
Beter vindbaar in Google en meer leads genereren via de nieuwe website; dat was de opdracht en wens vanuit de opdrachtgever. De website van Van der Vliet is gebouwd door Lemone, een samenwerkingspartner van De Regiekamer waar we vaker online-producties mee oppakken.
Opvallen in de regio Bommelerwaard
Van der Vliet staat bekend om zijn persoonlijke benadering en grote mate van flexibiliteit tijdens het werk. De concurrentie tussen aannemers in de regio is erg groot. Daarom is het belangrijk om naast de prima dienstverlening ook op internet goed vindbaar te zijn en hoog in de Google ranking te staan.
Aansprekende vormgeving, veel call to action
Een jong aannemersbedrijf met veel dynamiek. Om dat ook op de website duidelijk naar voren te laten komen is een moderne frisse uitstraling ontworpen. Lemone tekende voor het opvallende design van deze visueel sterk ogende site. De bezoeker wordt eenvoudig aan de hand van een heldere menustructuur binnen maximaal 2 klikken naar de gewenste pagina gestuurd.
Ook beeld wordt geïndexeerd door Google
Wat niet iedereen weet is dat het op de juiste wijze toepassen en benoemen van afbeeldingen, ook goed wordt beoordeeld door de zoekrobots van Google. Dat zit bij de nieuwe website van Van der Vliet wel snor. Veel voorbeelden en beschrijvingen van uiteenlopende projecten in en buiten de Bommelerwaard.
Jouw webteksten SEO-vriendelijk maken?
Blijf authentiek, vertel je eigen verhaal en ga geen kronkelige teksten op je site zetten die alleen maar op vindbaarheid zijn gericht.
Wij vinden dat een tekst in de basis iets interessants moet vertellen, dat het meerwaarde geeft en prettig leest. Dan is het de kunst om daarbij ook nog eens heel goed vindbaar te zijn in de zoekmachines.
Voor Van der Vliet zijn we daar goed in geslaagd, al zeggen we het zelf 🙂
Wil je weten hoe we jouw webteksten aantrekkelijker kunnen maken? Met SEO in ons achterhoofd, maar zeker met jouw bedrijfsfilosofie en doelgroep als focus.
We zitten graag bij je aan tafel, om persoonlijk kennis te maken en om jouw verhaal te horen. Dan komen daarna al snel de mogelijkheden en ideeën aan bod. Wie weet klikt het, we gaan ons best doen! Afspraak maken?