Klantevent Arval
#whatsnextinmobility? | in 1 middag alle ins en outs van toekomstige mobiliteit
CONCEPT | TEKST | DESIGN | MAILING | UITNODIGINGSDRUKWERK | LOCATIE AANKLEDING | PROJECTREGIE
Dagelijks mobiliseert Arval ruim 100.000 mensen. Ooit is het bedrijf begonnen als autoleasemaatschappij, maar inmiddels is men expert in het aanbieden van diverse mobiliteitsoplossingen voor zowel zakelijke als particuliere klanten.
Klantevent met het oog op de toekomst
De opdracht was: bedenk een thematiek voor onze klantendag die over 3 maanden plaatsvindt, waarbij we ze op een dynamische manier kunnen vertellen dat de mobiliteitsmarkt aan het veranderen is. De locatie was al vastgelegd: het mooie en inspirerende Jardin d’Hiverre in Baarn.
#whatsnextinmobility?
We hebben het niet moeilijker gemaakt dan dat het was en de titel #whatsnextinmobility? gepresenteerd met een inspirerende thema-illustratie (gemaakt door illustrator en beeldcomponist Donan Gallagher) die het hele verhaal in 1 oogopslag vertelde.
Binnen een maand lagen de gepersonaliseerde uitnodigingen op de mat bij de ruim 700 geselecteerde wagenparkbeheerders door heel Nederland en België. Ook een e-mailing maakte deel uit van de uitnodigingssystematiek. Ondertussen werd hard gewerkt aan de thema- en informatiematerialen voor op de locatie en de wegbewijzering er naartoe. Als afgeleide werd nog een presentatietemplate gemaakt, badges, posters, kubus informatiedisplay’s, programma-triangelkaarten en gimmicks voor bezoekers.
Meer weten over het organiseren van jouw klantevent?
Voor Arval hebben we in korte tijd heel veel gerealiseerd. Als het moet dan kan het snel, maar beter is het natuurlijk om op tijd aan tafel te gaan en doelstellingen en verwachtingen helder te krijgen. Dan kunnen we creatief en inhoudelijk het beste concept op tafel leggen. Vergezeld van een passend budget en strakke projectplanning.
Ook bij het organiseren van een evenement nemen we graag de regie over en zorgen ervoor dat je als opdrachtgever ontzorgt wordt, maar wel regelmatig een kijkje in De Regiekamer kunt nemen.
De eerste stap is een goed gesprek waarin we over en weer de verwachtingen en mogelijkheden aan bod laten komen. Als het dan klikt, dan verrassen we je graag met een creatief voorstel, gedegen budgettering en een strakke planning. Spreken we af?