Motiverend sociaal jaarverslag voor Favorite Gifts

De ca. 250 collega’s van Favorite Gifts door Europa heen informeren over de cijfers van het afgelopen jaar. Maar ze daarnaast zeker ook enthousiasmeren voor de nieuwe strategie voor de komende jaren. Dat was de opdracht aan De Regiekamer.

Vriendelijke uitstraling met gepaste zakelijkheid

Het resultaat is een vriendelijk ogend jaarverslag, vierkant formaat en vooral op een persoonlijke en open wijze geschreven en vormgegeven. Zonder dat het verslag zijn zakelijk karakter verliest, want het gaat ten slotte om de jaarcijfers en een nieuwe strategie die Favorite Gifts de komende jaren een nog concurrerende positie op moet leveren in de hectische markt van relatiegeschenken.

De huisstijl doorontwikkeld

Bij Favorite Gifts was nog geen echte huisstijlgids voorhanden. Des te groter de uitdaging om de vormentaal, typografie en kleurtoepassing juist op een consequente en creatieve manier toe te passen. Het jaarverslag is daarmee ook een soort huisstijlgids geworden, waar de opdrachtgever ook voor toekomstige uitingen uit kan putten qua richtlijnen en stramienmatige oplossingen.

 

Vorige
Volgende