Wie of wat is De Regiekamer?

Even voorstellen: mijn naam is Job van Leersum. Mijn achtergrond is grafisch en marketing gericht. Na 6 jaar retail aan opdrachtgeverszijde ben ik naar de bureaukant verhuisd. Sparren met ondernemers vind ik heerlijk. Luisteren, meedenken, ervaringen over en weer delen. Kruipen in het DNA van het bedrijf en aan de hand van wensen, input en onderzoek aansprekende plannen maken met mijn team.

Jouw bureau op maat
Karakteristiek voor De Regiekamer is dat we afhankelijk van de communicatievraag, branche en randvoorwaarden, de juiste specialisten betrekken bij het proces. Mensen uit het directe netwerk van De Regiekamer waarmee we spraakmakende resultaten hebben behaald.

Job_van_Leersum

Ruim 35 jaar communicatiespecialisme, denkend in creatieve oplossingen en een zorgvuldig opgebouwd en goed op elkaar ingespeeld team van vakspecialisten.

Waar we goed in zijn:

  • strategie | plannen maken 95% 95%
  • ontwerp | design 95% 95%
  • tekst | content 90% 90%
  • projectmanagement 100% 100%
  • budgetbeheersing 90% 90%
  • rapportage 95% 95%

Interim communicatie-management

Werken met de Regiekamer is niet zoals je van een standaard bureau gewend bent. Als we een klik hebben, dan gaan we er ook écht voor. Persoonlijk contact en vertrouwen is daarvoor essentieel, dus daar investeren we veel in.

Als je wilt, dan zitten we een x-aantal uren per week bij jullie in het bedrijf. Als interim communicatie kracht. Bijvoorbeeld om een nieuwe activiteit op te zetten, verandering van de huisstijl door te voeren of om in drukke tijden ‘de gaatjes dicht te lopen’.

Korte lijnen, kennis delen, praktische ervaring toepassen. Bergen werk verzetten in korte tijd.

Wil je meer weten?
Bel me maar,
ik kom graag eens langs!

Creatief, strategisch en praktisch in communicatie.

Creatief in het bedenken van verrassende communicatieoplossingen. Daarbij houden we goed voor ogen wat je doelgroep beweegt.

Strategisch door met je mee te denken als ondernemer. We stellen ons zeker niet op als leverancier, maar als partner in business.

Praktisch omdat we sterk zijn in de uitvoering en coördinatie van je communicatie. Daarmee nemen we je graag een zorg uit handen.

%

Sterk in ontzorgen!

Weten wat we voor jou kunnen betekenen?